Osto- & toimitusehdot

Tutustuthan alla oleviin osto- ja toimitusehtoihin ennen tilauksen tekemistä. Toivotamme sinulle ihania ostoshetkiä verkkokaupassamme!

Yleistä

Little Details Helsinki Oy, y-tunnus: 3306776-2, osoite: Lehmihaantie 9 O, 04300 Tuusula; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 05.10.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%), joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

 

Toimituskulut

Verkkokaupassamme on kiinteä 5,80 € toimituskulu kaikille tilauksillemme (pois lukien pelkät digituotteet ilman fyysisiä ostoksia). Näet aina tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

 

Maksaminen ja maksutavat

Maksaminen tapahtuu verkkokaupassamma kassalla Klarna Bank AB:n tarjoaman Klarna Checkoutin kautta.

Maksupalvelumme kautta sinulla on käytössäsi kaikki yleisimmät verkkopankki- ja korttimaksut sekä Klarnan tarjoamat lasku- ja osamaksu vaihtoehdot (tutustuthan Klarnan omiin ehtoihin käyttäessäsi lasku- tai osamaksuvaihtoehtoa).

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Huomioithan, että pyytämämme sähköposti tulee olla sama minkä täytät maksutapahtuman yhteydessä yhteystietoihisi – voit jättää tämän kentän myös tyhjäksi, Klarna Checkout täyttää tiedon automaattisesti laskutustietojesi perusteella. Jos sähköpostit poikkeavat toisistaan lähetämme tilausvahvistuksen aina turvallisuussyistä maksutiedoissasi annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

 

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi Postin kautta kirjeinä ja paketteina. Verkkokaupassamme on toimituksille kiinteä toimituskulu 5,80 € ja jokainen lähetyksemme sisältää Postin seurantakoodin. Tilauksen koosta riippuen toimitus tapahtuu joko suoraan postiluukkuun/-laatikkoon tai Postin pakettiautomaattiin/palvelupisteisiin.

 

Toimitusaika

Pyrimme käsittelemään tilaukset aina mahdollisimman nopeasti, mutta kuitenkin viimeistään 1-4 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Mahdolliset pidemmät toimitusajat tuotteillemme ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä (mm. kustomoidut/personoidut tuotteemme).

Postin toimitusajat kotimaantoimituksissa vaihtelevat yleensä 1-4 arkipäivän välillä. Huomioithan, että yrityksemme ei vastaa mahdollisista Postin aiheuttamista viivytyksistä toimitukselle.


Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme info@littledetailshelsinki, mainitsethan viestisi otsikossa ”Peruutus – NIMESI”.

Peruutusoikeus koskee vain tuotteita, joita ei ole erikseen kustomoitu/personoitu asiakasta varten ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisin lähetystä varten pakattuja. Peruutusoikeus ei koske myöskään digituotteita, jotka ovat heti ladattavissa oston jälkeen.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.


Palautusosoitteemme:

Little Details Helsinki Oy

Lehmihaantie 9 O

04300 Tuusula

Puhelinnumero: 041 – 474 7145

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

 

Asiakaspalvelu

Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@littledetailshelsinki.fi

Puh. 041 – 474 7145

ma-pe 10-15

 

Vastuunrajoitus

Little Details Helsinki Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).