Tutustuthan alla oleviin osto- ja toimitusehtoihin ennen tilauksen tekemistä. Toivotamme sinulle ihania ostoshetkiä verkkokaupassamme!
YLEISTÄ
Little Details Helsinki Oy, y-tunnus: 3306776-2, osoite: Pietarinkatu 7 LH 2, 00140 Helsinki; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 05.10.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
TUOTTEET JA TUOTEHINNAT
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%), joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
TOIMITUSKULUT
Verkkokaupassamme on kiinteä 5,90 € toimituskulu kaikille tilauksillemme (pois lukien pelkät digituotteet ilman fyysisiä ostoksia). Näet aina tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
TILAAMINEN JA SOPIMUS
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Maksaminen tapahtuu verkkokaupassamme kassalla Klarna Bank AB:n tarjoaman Klarna Checkoutin kautta.
Maksupalvelumme kautta sinulla on käytössäsi kaikki yleisimmät verkkopankki- ja korttimaksut sekä Klarnan tarjoamat lasku- ja osamaksu vaihtoehdot (tutustuthan Klarnan omiin ehtoihin käyttäessäsi lasku- tai osamaksuvaihtoehtoa).
TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Huomioithan, että pyytämämme sähköposti tulee olla sama minkä täytät maksutapahtuman yhteydessä yhteystietoihisi – voit jättää tämän kentän myös tyhjäksi, Klarna Checkout täyttää tiedon automaattisesti laskutustietojesi perusteella. Jos sähköpostit poikkeavat toisistaan lähetämme tilausvahvistuksen aina turvallisuussyistä maksutiedoissasi annettuun sähköpostiosoitteeseen.
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
TOIMITUSTAPA
Toimitamme tilaukset Postin kautta kirjeinä ja/tai paketteina. Verkkokaupassamme on toimituksille kiinteä toimituskulu 5,90 € ja jokainen lähetyksemme sisältää Postin seurantakoodin. Tilauksen koosta riippuen toimitus tapahtuu joko suoraan postiluukkuun/-laatikkoon tai Postin pakettiautomaattiin/palvelupisteisiin.
TOIMITUSAIKA
Pyrimme käsittelemään tilaukset aina mahdollisimman nopeasti, mutta kuitenkin viimeistään 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Mahdolliset pidemmät toimitusajat tuotteillemme ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä (mm. mahdolliset kustomoidut/personoidut tuotteemme).
Postin toimitusajat kotimaantoimituksissa vaihtelevat yleensä 1-4 arkipäivän välillä. Huomioithan, että yrityksemme ei vastaa mahdollisista Postin aiheuttamista viivytyksistä toimitukselle.
PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruutusoikeus koskee vain tuotteita, joita ei ole erikseen kustomoitu/personoitu asiakasta varten ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisin lähetystä varten pakattuja. Vaihto-/peruutusoikeus ei koske hygieniasyistä korvakoruja. Peruutusoikeus ei koske myöskään digituotteita, jotka ovat heti ladattavissa oston jälkeen, eikä tapahtumalippuja. Tapahtumien kohdalla nimenmuutos lippuun onnistuu veloituksetta, jos estyt osallistumasta.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme (ohjeet alla). Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Toimitus- ja peruutusehtojemme mukaisesti asiakas maksaa aina postimaksun niin lähetys- kuin palautustilanteessa. Postimaksuja ei koskaan palauteta. Kiinteä postimaksumme on 5,90 € / per lähetys.
OHJEET PALAUTUKSEN TEKEMISEEN
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi ja kirjallisesti sähköpostiimme info@littledetailshelsinki, mainitsethan viestisi otsikossa ”Peruutus – NIMESI & TILAUSNUMEROSI”.
Kun ilmoitat palautuksesta, toimitamme sinulle vastausviestillä sähköpostiisi Postin asiakaspalautuskortin pdf-muodossa, joka tulee tulostaa ja kiinnittää palautuspakettiin. Tässä yksilöidyssä palautuskortissa on suoraan lähettäjänä asiakkaan tiedot ja vastaanottajana Little Details Helsinki Oy. Suosittelemme palauttamaan tilauksen suoraan Postin pisteellä, jotta saat kuitin tekemästäsi palautuksesta. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset (5,90€), jotka vähennetään palautettavan tuotteen summasta, kun palautus on saapunut Little Details Helsinki Oy:lle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan tilausnumero, nimesi ja yhteystietosi erikseen kirjallisena (esim. tilauksen mukana saapunut tilausvahvistus tai käsinkirjoitettu lappu). Palautamme rahan aina käyttämämme maksupalvelun (Klarna Checkout) kautta alkuperäisen maksutavan mukaan. Kun tilaus on saapunut meille ja olemme sen tarkastaneet, saat tästä vahvistusviestin sähköpostilla.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Huomioithan, että verkkokaupasta tilatut tuotteet tulee palauttaa meille Postin välityksellä.
PALAUTUSOSOITTEEMME:
Little Details Helsinki Oy
Pietarinkatu 7 LH 2
00140 Helsinki
Puhelinnumero: 041 – 474 7145
LÄHETYKSEN TARKISTUS, VIRHE JA ONGELMATILANTEET
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
ASIAKASPALVELU
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
info@littledetailshelsinki.fi
Puh. 041 – 474 7145
VASTUUNRAJOITUS
Little Details Helsinki Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Verkkokauppamme ja Helsingin myymälämme tuotteiden varastosaldo on joidenkin tuotteiden osalta yhteinen ja on mahdollista, että varastomuutokset myymälän puolelta päivittyvät pienellä viiveellä. Tilanteessa, jossa tuote on tilattu virheellisen varastosaldon perusteella verkkokaupasta, olemme mahdollisimman pian yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse. Jos tilaukseen ei saada yhdessä asiakkaan kanssa sovittua korvaavaa tuotetta, palautetaan tuotteen summa asiakkaalle viipymättä hänen tilauksen yhteydessä valitsemansa maksutavan perusteella (Klarna Checkout maksupalvelumme kautta). Asiakas on tietoinen tästä tehdessään tilauksen hyväksyttyään tilaus- ja toimitusehdot, eikä yritys ei voi joutua ylimääräiseen korvausvelvollisuuteen virheellisen varastosaldon vuoksi.
ERIMIELISYYDET
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).